معرفی انواع گارانتی و خدمات پس از فروش سامسونگ در نمایشگاه ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان در تهران

خدمات پس از فروش سامسونگ

با افتتاح نمایشگاه بین المللی گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان در مصلی تهران ، شرکت سامسونگ در غرفه خود خدمات پس از فروش و گارانتی خود را در این نمایشگاه معرفی می نماید. این نمایشگاه 5 خرداد 1394 با حضور مسئولان دولتی از جمله معاون وزیر صنایع و معادن کشور ، رئیس هیئت ‌مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان افتتاح گردید و شرکت های بسیاری از ایران و برخی از کشور های خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند. کمپانی سامسونگ هم برای دومین سال متوالی در این نمایشگاه حضور دارد ، این شرکت در این نمایشگاه به معرفی گارانتی و خدمات پس از فروش خود و خدمات B2B می پردازد. 

خدمات پس از فروش سامسونگ

با توجه به گسترش شرکت های ارائه کننده خدمات و محصولات در بازار ایران و جهان ضرورت موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش باعث شده این نمایشگاه با حضور بسیاری از شرکت های تولید کننده و ارائه کننده خدمات با حداکثر توان خود در این نمایشگاه حضور داشته باشند ، این نمایشگاه با معرفی خدمات پس از فروش معتبر به مصرف‌کنندگان ، توسعه خدمات بهینه ضمنانتی و خدمات بعد از فروش می تواند تاثیر بالایی در افزایش فرهنگ فروش در بازار شود.

خدمات پس از فروش سامسونگ

اهداف سامسونگ برای شرکت در این نمایشگاه

به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی سامسونگ این شرکت هدف از حضور در این نمایشگاه را ارتقا خدمت رسانی به مشتریان اعلام کرد ، از این رو همه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را براساس این هدف انجام می دهد.

خدمات پس از فروش سامسونگ

از دیگر اهداف این شرکت در راستای تکریم مشتریان ، برقراری ارتباط دو جانبه و ماندگار با سامسونگ و مصرف‌کنندگان است. یکی از ابزار هایی که سامسونگ در این راستا ارائه نموده است راه اندازی بخش ارتباط با مشتریان موبایل سامسونگ اشاره کرد ، سامسونگ در این راستا با راه اندازی شماره تماس 42132 توانسته گستره بزرگی از مشتریان را در ایران پشتیبانی نماید.

همچنین سامسونگ با  راه‌اندازی مرکز آکادمی مهندسی سامسونگ گامی دیگر در جهت تحقق مسئولیت اجتماعی خود و همچنین یادگیری و آموزش تکنیسین‌هایی برای بخش خدمات پس از فروش توانسته اولین کمپانی در این راستا اشاره کرد.

این شرکت تا 8 ام خرداد ماه 94 در این نمایشگاه حضور خواهد داشت . در این نمایشگاه بیش از 40 شرکت برتر ایرانی و خارجی شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید  تایید مشخصات دوربین گلکسی اس 9

منبع : روابط عمومی سامسونگ

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی انواع گارانتی و خدمات پس از فروش سامسونگ در نمایشگاه ارتقا رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان در تهران

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *