بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی برتری بازی های استراتژیک در دنیای بازی های اندرویدی می باشد ، این بازی یکی از پر طرفدار ترین بازی های موجود در گوگل پلی و آیتونز برای کاربران اپل است و تا کنون بیش از 8 میلیون نفر این بازی فوق العاده حرفه ای را در گوگل پلی دانلود نموده و به این بازی رای داده اند.

این بازی در سال 1391 ( 2012) بر اساس پلتفرم ios  که مخصوصی گوشی های آیفون و آی پدها بود ارائه گردید و به علت استقبال گسترده که از آن شد در روز یکشنبه 9 مهرماه سال 91 ( 30 ستامبر 2012 ) نسخه اندرویدی این بازی مهیج و فوق العاده ارائه گردید و در 16 همان سال به در Google play  عرضه بین المللی گردید و سرآغازی بر این بازی بی نظیر گردید که بتوانیم به کمک آن هم بیاموزیم و هم سرگرم شویم این بازی ارمغان شرکت سوپرسل ( supercell  ) که فنلادی است در هلسینکی مستقر است می باشد.

بازی کلش آف کلنز که یک بازی آنلاین چندنفره است که شما در آن انجمن می سازید ، دستجات نظامی تربیت میکنید به دیگران بازیکنان بازی حمله می کنید طلا و اکسیر بدست می آورید و می توانید با استفاده از آن برای خود مواضع دفاعی بسازید و از خود در مقابل حمله دیگر بازیکنان دفاع کنید . همچنین شما می توانید به صورت بازیکن منفرد به تدریج به روستاهای اجنه  که غنی از انواع موارد مورد نیاز شماست حمله کنید .

هیجان انگیز است آیا شما اینطور فکر نمیکنید ؟ بله شما هم کشور گشایی کنید ، لشکر کشی کنید ، غنیمت بگیرد و از آن استفاده کنید و برنده شوید جوایز استثانایی آن را از آن خود کنید.

زبان انگلیسی برای ارتباط در دنیا  با دیگران است و این بازی زبان مشترک تمام دوست داران هیجان و نبرد ، اسطوره شدن در دنیای کنونی هم امکان پذیر است و این بازی راه اسطوره شدن است .

خوب نظر شما در مورد این بازی چی هست ؟ اگر شما هم جزو طرفداران این بازی هستید حتما نظرتون رو در مورد این بازی بگید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزایش حجم apk قابل قبول در Google Play تا 100 مگابایت

نظرات در مورد : بازی کلش آف کلنز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *