گجت قابل حمل که مواظب خم شدن کمرتان است

گجت ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که کمک زیادی به انسان ها در زندگی می کنند یکی از این نوع گجت ها پوشیدنی برای سلامت انسان به کار میروند. این بار گجتی ساخته شده است که می تواند در موقع خم شدن کمر خودتان به شما هشدار بدهد.

lumo-bodytech-sensor-1

در نمایشگاه CES 2014 دیروز از گجتی رونمایی شد که می تواند به سلامت انسان و کمر خم شونده آن کمک بسیار زیادی بکند ، این گجت که از رنگ ها مختلفی ساخته شده است که از کمرتان در شرایط مختلفی محافظت می کند بطوری که وقتی با کمر خم نشسته یا راه می روید از طریق ویبراتور به شما هشدار می دهد که می تواند این گجت در روی لباس شما قرار بگیرد.

این گجت که Lumo نام دارد به گفته ی سازنده ی این وسیله ، می تواند در حرکت و در حالات مختلف از کمر محافظت بکند و وقتی که لباس خودتان را در میاورید از طریق ویبراتوری که این گجت تولید می کند به شما هشدار می دهد که شانه های خودتان را به عقب برگردانید و صاف کنید که یک برنامه ی اپلیکیشن برای این گجت نیز درست شده است.

lumo-bodytech-sensor

این گجت آخرین محصول شرکت Lumo Body Tech می باشد که این گجت را در سایت رسمی خودش قرار داده است که کوچکترین وسیله ای است که تا به حال توسط این کمپانی ساخته شده است. طبق گفته ی سازنده این گجت قرار است 59 تا 79 دلار فروخته شود.

LumoLift2

به گفته ی سازنده این گجت در حال حاضر می توان آن را بر روی لباس خود قرار داد ولی در سری های بعدی ممکن است این گجت به عنوان گوشواره بر روی گوش های شما نیز قرار بگیرد.

تکنولوژی های پوشیدنی امروزه نسبت به گذشته دارای رشد بسیار زیادی شده اند شاید در آینده این گجت ها بتوانند نقش بسیار زیادی در زندگی و سلامت خودمان ایفا کنند تا بیشتر از تکنولوژی و فناوری های جدید بهره ببریم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  10 گجت برتر پوشیدنی در سال 2013

نظرات در مورد : گجت قابل حمل که مواظب خم شدن کمرتان است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *