راهنمای دانلود از گوگل پلی

سال گذشته بود که گوگل برای یکپارچه کردن فروشگاه های نرم افزاری خود و همچنین مبارزه با اپ استور و آی تیونز اپل نرم افزار جدیدی برای اندروید معرفی کرد. کاربران ایرانی به گوگل به عنوان یک ناجی افسانه ای نگاه میکردند اما زمانی که قرار به استفاده از این بازار شد این خبر آمد که : کاربرانی که از ایران متصل میشوند ، امکان استفاده از این بازار جهانی را ندارند ! بی شک بزرگترین مشکل کاربر ایرانی نبود نمایندگی بسیاری از شرکت های معتبر و همچنین مشکل خدمات پس از فروش ، ناتوانی در دست یابی به نرم افزارها است که در این جا  راه حل هایی برای دانلود نرم افزار از گوگل پلی به شما میگویم.

دانلود از گوگل پلی چگونه و چطور؟ یکی از بزرگترین مرجع های دانلود برای کاربران اندرویدی ، گوگل پلی می باشد که البته برخی از کشورها مثل ایران برای اینکه بخواهند از گوگل پلی استفاده نمایند با اخطارهای روبرو می شوند که امکان دانلود را ندارند.

دانلود از گوگل پلی

اما آیا راهی وجود دارد که ما بتوانیم بدون دردسر از این مارکت استفاده نماییم؟ در ادامه این پست به معرفی راهکارهای پرداخته ایم که می تواند به ما امکان دانلود از گوگل پلی را بدهد.

1)استفاده از کامپیوتر

یکی از روش های که شما می توانید به وسیله آن از گوگل پلی استفاده کنید ، کامپیوتر می باشد. اگر شما بر روی سیستم تان نرم افزارهای عبور از محدودیت(فیلتر*شکن) را داشته باشید ، دیگر هیچ نیازی ندارید نا از موبایل برای دانلود از گوگل پلی استفاده کنید با کامپیوتر می توانید به دانلود بازی یا اپ خود بپردازید.

برای شروع با هم موبایل و هم کامپیوترتان را به اکانت جیمیل خود اتصال بدهید. بعد از آن به اپ تغییرIP متصل شوید و به واسطه کامپیوتر ، صفحه ی را که می خواهید از آن اپلیکیشن دانلود کنید را باز نمایید. حالا روی گزینه نصب (Install ) کلیک کنید تا برنامه در موبایل شما دانلود شود البته حتما از اتصال گوشی تان به اینترنت مطمئن شوید.

استفاده از گوگل پلی با کامپیوتر

در زمان استفاده از کامپیوتر ممکن است با اخطار This app is incompatible with your device روبرو شوید که شاهد علت این اخطار عدم ارائه اپ برای منطقه ی باشد که شما به وسیله IP آن اکانت شده اید و اصلا اینطور نیست که اپ با موبایل شما سازگاری نداشته باشد. اگر به این طریق نتوانستید از گوگل پلی استفاده نمایید حتما روش های دیگر را بکار بگیرید.

2)استفاده از موبایل

برای اینکه از این روش استفاده نمایید باید Cache که مرتبط با برنامه های مثل Google Play Services و Google Play Store است را پاک نمایید. برای انجام اینکار می توانید به تنظیمات گوشی تان مراجعه نمایید و روی بخش های Apps یا Installed Apps کلیک کنید. وقتی شما کش ها را پاک کردید و از یک نرم افزار برای تغییر IP استفاده نمودید می توانید گوگل پلی را باز کنید و سپس اپ های را که برای کشوری که با IP آن کانکت شدید در درسترس می باشند را  دانلود نمایید.

دانلود از گوگل پلی با موبایل

با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست که هر بار آی پی را تغییر بدهید ولی اگر احیانا این امکان برایتان محیا نبود باید تغییر ای پی را هر بار انجام بدهید.اگر در هنگام دانلود تا نصف مسیر دانلود متوقف شد باید بدانید که تغییر آی پی داده و سپس دوباره به دانلود ادامه بدهید.

بیشتر بخوانید  آپدیت بعدی گوگل پلی چه تغییراتی خواهد داشت؟

3) دانلود از مارکت Apkpure

یکی از بهترین مرجع های که شما می توانید از آن برای دانلود اپ و بازی ها استفاده نمایید، Apkpure.com می باشد. البته همانطور که می دانید برای استفاده از وب سایت آن باید از نرم افزارهای تغییرIP استفاده کنید ولی اگر مارکت این مرجع را دانلود کنید دیگر می توانید هر اپی را که می خواهید در اختیار داشته باشید.

شما می توانید در این فروشگاه ها بازی های مجانی را در اختیار داشته باشید بدون اینکه نیاز به پرداخت پول داشته باشید. بهترین فروشگاهی که شما می توانید بازی های سافت لانچ را دانلود کنید Apkpure می باشد. پس با خیال راحت فایل های نصبی را دانلود کرده و روی گوشیتان نصب نمایید. این امکان وجود دارد که در زمان دانلود سرعت اینترنت شما کم شود.

مارکت Apkpure

از نرم افزار تغییر IP استفاده کرده و از وب سایت Apkpure.com  برای دانلود مارکت استفاده نمایید.

نکته) توجه داشته باشید که شما می توانید از تلگرام نیز برای دانلود از گوگل پلی استفاده کنید ولی به دلیل فیلترینگ تلگرام پیشنهاد می شود از روش های فوق استفاده کنید.

روش اول دور زدن محدودیت گوگل

برای این که بتوانید به گوگل پلی دسترسی پیدا کنید باید از روشی استفاده کنید که گوگل متوجه نشود از کجا به اینترنت متصل شده اید.

گوگل از طریق رام گوشی ، اپراتور سیمکارت ، جی پی اس و آی پی اینترنت متوجه می شود که شما از کدام منطقه متصل شده اید. بنابراین باید سیم کارت موبایل یا تبلت را غیرفعال کنید تا روی اپراتور گوشی شناسایی نشوید برای این کار میتوانید گوشی را در حالت پرواز قرار دهید.

علاوه بر آن باید GPS گوشی را غیرفعال کنید تا از موقعیت شما باخبر نشود.

حالا از طریق wifi به اینترنت متصل شوید اما باید به طریقی به گوگل پلی متصل شوید که آی پی شما به گوگل ارسال نشود. همچنین باید بدانید زمانی این کارها انجام می شود که گوشی خودتان روت root شده باشد. پس ار روت کردن شما به تمام فایلهای سیستم دسترسی خواهید داشت.

روش دوم

اگر حوصله روت کردن و تغییر ip ندارید روش ساده تری هم برای دانلود از گوگل پلی وجود دارد . با سافت گت می توانید هر کدام از نرم افزارها را که دوست داشتید دانلود کنید. وقتی آنجا رفتید در سایت ثبت نام کنید و با این کار با لینک مستقیم می توانید نرم افزار دانلود کنید.

google-play-dl2

حال نرم افزار را در گوگل پلی جستجو کنید و لینک آن نرم افزار را کپی کنید و سپس به سافت گت بروید و دانلود جدید بزنید. در این قسمت باید لینک را آنجا بگذارید و بدین ترتیب می توانید نرم افزار را به راحتی دانلود کنید. فراموش نکنید که دانلود از طریق گجت اندرویدی صورت بگیرد و هیچ راهی برای ذخیره در کامپیوتر وجود ندارد.

4/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : راهنمای دانلود از گوگل پلی

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. روش اول رو من تست کردم جواب داد. البته نه به این سادگی که نوشتین. GPS-قند شکن-سیم کارت این سه تا باید با هم باشه که آخریش خودش یک برنامه به نام market unloker نیازداره

    1. سلام . گوگل پلی واسه شما آزاد شده ؟ قبلا خبر داده بودیم که گوگل پلی واسه ایرانی ها آزاد شد