حذف کامل نرم افزار ها به کمک چند روش ساده

حذف کامل نرم افزار

گاهی اوقات پس از حذف نرم افزار های در کامپیوتر برخی از فایل های اضافی نرم افزار ها در سیستم شما باقی می ماند ، در این مقاله ما چند روش جالب رو برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد امیدوارم این روش ها برای شما مفید باشد. با ما باشید.

اولین روش برای حذف کامل نرم افزار ها استفاده از نرم افزار های آنیستالر برای پاک کردن آنها است ، نرم افزار های بسیاری برای این کار وجود دارد که به شما کمک می کنند تا نرم افزار های بدون کاربرد در سیستم کامپیوتریتون رو بطور کامل حذف کنید ، اولین نرم افزاری که این عمل رو برای شما ممکن می کند ، اولین نرم افزار برای پاک کردن نرم افزار ها C Cleaner است ، این ابزار علاوه بر حذف کامل نرم افزار ها فایل های اضافی موجود در کامپیوتر شما را پیدا کرده و حذف می کند ، گفتنی است  حذف این فایل ها باعث افزایش سرعت کامپیوتر شما می شود . شما می تونید این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

دومین نرم افزاری که برای حذف و پاکسازی نرم افزار ها مفید است آنیستالر GeekUninstaller با حجم بسیار کم 2 مگابایتی اش برای حذف کامل و سریع نرم افزار ها ابزار بسیار مفیدی برای شما است ، این نرم افزار ویژه رو هم می تونید ازینجا دانلود کنید.

آخرین روش برای حذف نرم افزار ها استفاده از بخش رجیستری ویندوز است ، کاربر ویندوز می تواند تمامی نرم افزار ها رو از بخش رجیستری ویندوز بطور کامل پاک کند ، برای این کار ابتدا به بخش RUN ویندوز رفته و باز کردن این بخش ویندوز باید به آدرس زیر بروید:

[alert style=”e.g. white, grey, red, yellow, green”] Hkey-local-machene/software/Microsoft/windows /current version/uninstall [/alert]

سپس نرم افزاری رو که می خواهید حذف کنید ، از بین نرم افزار ها پیدا کرده و روی اون راست کلیک کرده و Delet رو بزنید . پس از این مورد باید پوشه نرم افزار رو از قسمت Program file  حذف کنید.

مفید بود؟

راستی پیش نهاد می کنم مقاله شش روش برای افزایش سرعت کامپیوتر رو هم بخونید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  14 ترفند گوگل مپس که نمی دانستید - قسمت دوم

نظرات در مورد : حذف کامل نرم افزار ها به کمک چند روش ساده

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *