بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید بخش نخست

بهترین اپلیکیشن های اندروید

در این پست سعی میکنیم تعدادی از اپلیکیشن های جالب و کاربردی سیستم عامل اندروید رو برای شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های اندروید
بهترین اپلیکیشن های اندروید

تمامی اپلیکیشن هایی که در این قسمت معرفی خواهد شد ، از بین برترین برنامه های دنیای اندروید هستند که بصورت رایگان و Free در اختیار کاربران اندروید قرار میگیرد.  پس برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید با ما باشید.

Google Voice

google-voice
google-voice

اولین نرم افزاری رو که برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد نرم افزار رایگان کمپانی گوگل است نام آن Google Voice  است ، خوب حالا می گید این نرم افزار به چه درد شما خواهد خورد ، عجله نکنید حالا خواهیم گفت ، شما به کمک این نرم افزار رایگان می تونید با داشتن اعتبار در اکانت گوگلتان با شماره های خاصی که انتخاب می نمایید تماس تلفنی داشته باشید نکته مهم این است که شما با استفاده از این سیستم گوگل می توانید تماس های بین الملل رایگان داشته باشید. اگر می خواهید اطلاعات زیادی در این مورد بدست بیارید یا اینکه سوالی در این مورد دارید به این لینک مراجعه کنید.

Hangouts

hangouts
hangouts

این نرم افزار هم یکی از نرم افزار های آزاد و رایگان می باشد ، با حضور این نرم افزار در جمع اپلیکیشن های برتر ، نیاز به Google talk از بین می رود. با نصب این نرم افزار در گوشیتان می توانید ارتباط صوتی و تصویری رایگان با تمام دنیا داشته باشید ،

imo

imo
imo

این هم یکی از برترین اپلیکیشن های رایگان مسنجر و گفتگو است ، این نرم افزار به شما اجازه می دهد با کاربران Google ، Yahoo ، MSN ، ICQ ، Jabber، Steam ، AIM و همچنین با کاربران خود این سرویس گفتگو کنید ، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید حتی در سایت توییتر پست بگذارید .

Viber : Free Messages & Calls

 Viber

Viber

وایبر یکی از بهترین نرم افزار های چت و گفتگوی صوتی و متنی است ، شما با این نرم افزار می توانید با تمامی کاربرانی که این نرم افزار را در گوشی اندرویدی خود دارند در ارتباط باشید ، ارسال پیام های متنی رایگان و تماس های رایگان از مزیت های مفید این اپلیکیشن می باشد ، البته فکر نمی کنم این اولین بار باشه که نام این نرم افزار به گوشتون میخوره! یکی از جذابیت های این اپلیکیشن قابلیت استفاده از آن در کامپیوتر هم می باشد ، شما می توانید این نرم افزار رو در کامپیوترتان هم نصب و استفاده نمایید. شما می تونید نسخه مخصوص کامپیوتر رو از لینک زیر دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر تیزری از ویژگی های اندروید 12

[button color=”green” size=”small” link=”http://download.viber.com/desktop/windows/ViberSetup.exe” target=”blank” ]Viber Download link[/button]

TextSecure :: Private SMS/MM

textsecure-private-sms-mm
textsecure-private-sms-mm

این اپلیکیشن یک گجت فوق العاده برای کسانی است ، که می خواهند پیام های ارسالی و دریافتیشان رمز گذاری گردد ، به کمک این نرم افزار اندرویدی می توانید پیام های رمز نگاری شده رو در موبایل خودتون داشته باشید ،بدون نگرانی از جاسوسی و کنجکاوری های دیگران می تونید از سیستم پیام رسانی این اپلیکیشن استفاده نمایید.

RedPhone :: Secure Calls

redphone-secure-calls
redphone-secure-calls

در اپلیکیشن قبلی سعی کردیم نرم افزاری برای امنیت پیام ها برای شما معرفی کنیم ، در نرم افزار جدیدی که برای گوشی های اندرویدی شما در نظر گرفتیم نرم افزاری برای تماس های امن می باشد ، این نرم افزار بر روی تماس های شما قفل می گذارد و کسی نمیتواند از تماس های شما باخبر گردد ، Red Phone نرم افزاری بسیار مفید می باشد اطلاعات بیشتری رو می تونید در صفحه خانگی این اپلیکیشن بخوانید .

Red Phone آخرین نرم افزار اندرویدی این قسمت بود در قسمت بعدی منتظر اپلیکیشن هایی برای استفاده از شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن های امنیتی و … باشید. شما کدام یک از اپلیکیشن های این قسمت رو پسندیدید؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید بخش نخست

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *