بررسی تخصصی Zenbook UX303L

امروزه لپ تاپ ها نقش بسزایی در زندگی روزمره بشریت دارند. زیرا که کامپیوتر های رو میزی کم کم جای خود را به نوت بوک ها و لپ تاپ ها می دهند و بشر رفته رفته به سوی این نوع محصولات می رود.

لپ تاپ های زیادی در بازار با هر رنج قیمتی وجود دارند. اما اینکه چه نوع لپ بخریم سوال مهمی می تواند باشد تا در حین خرید با مشکل مواجه نشوید. به همین منظور ما یک مقاله ترتیب دادیم تا شما را با یک لپ تاپ با رنج قیمت بالا آشنا کنیم. 

این گجتی که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت الترابوک نام دارد و فراتر از یک لپ تاپ به شمار می رود. برای اینکه با جزئیات دقیق این دستگاه آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید. تا جزئیات دقیق تری از آن را در اختیار شما قرار دهیم.

این الترا بوک شاهکار هنری شرکت زنبوک می باشد. و مدل آن UX 303 L نام دارد. این الترا بوک تا بحال توانسته به فروش خوبی دست پیداکند. چون دارای امکانات زیاد در کنار سخت افزار بالا می باشد. قیمت تعیین شده آن هم تقریبا 1700 دلار می باشد.

پردازنده این دستگاه سری 4 کور آی 7 بوده و سیستم عامل آن هم ویندوز 8.1 می باشد. صفحه نمایش 13.3 اینچ می باشد. نکته بسیار قابل توجه این می باشد که وزن این الترابوک بسیار کمتر از حد انتظار می باشد. چرا که جرم آن 1.4 کیلوگرم می باشد. وب کمی که برای ساخت این دستگاه در نظر گرفته شده است. 1 مگاپیکسل می باشد.

گرافیک این الترا بوک با 2 گیگابایت جافظه ارائه خواهد شد. این الترابوک حرفه ای تا به حال به فروش باور نکردنی دست یافته است. با اینکه قیمت بسیار بالایی دارد ولی هرچه هم باشد باتوجه به قیمتش ارزش خرید دارد.

منبع: زوم تک

کلمات کلیدی: Zenbook , UX303L , بررسی تخصصی , اولترابوک , زنبوک ,

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 6 پلاس از نگاهی دیگر در بازار ایران

نظرات در مورد : بررسی تخصصی Zenbook UX303L

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *