مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس با قابلیت های هوشمند جدید عرضه بازار ایران می شود

مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس

مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس با قابلیت های هوشمند جدید عرضه بازار ایران می شود :  مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس جدید ترین محصول برای پخت و پز شرکت ال جی است که در بازار ایران معرفی می شود . مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس هوشمند دنیای پخت و پز در آشپزخانه های ایرانی را متحول خواهد کرد .

مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس

مهمترین هدف ال جی در کسب رضایت مصرف کنندگان تضمین سلامتی به عنوان یک استاندارد و دغدغه ی اصلی این شرکت در نظر گرفته شده است .بر این اساس مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس بر پایه ی سلامتی مصرف کنندگان طراحی شده است . همچنین، قابلیت‌هایی نظیر هیتر نوری ذغالی، فر واقعی با گریل زیرین و محفظه مدور از ویژگی‌های این سولاردام است. که ال جی در این مورد نیز ذائقه ی ایرانی را هدف قرار داده است. در زیر به بررسی این موارد می پردازیم :

هیتر نوری ذغالی

هیتر نوری ذغالی خلاقانه مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس باعث می‌شود تا دما سریعتر جذب غذاها شود و به آنها نفوذ کند. بنابراین، درست همانند گریل کردن بر روی ذغال، سطح خارجی ترد و داخل غذاها آبدار . همچنین به کمک فرآیند «No Preheating» تا 30 درصد در زمان و 20 درصد در مصرف انرژی طبخ صرفه‌جویی  می شود. بدین صورت که نیازی نیست تا قبل از استفاده اصلی از دستگاه، آن را گرم کنید.

فر واقعی با گریل زیرین

محصول جدید ال‌جی | مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس  با قابلیت گریل زیرین کیفیت فر واقعی را ارائه می‌کند.  با این قابلیت گرما تنها از پشت منقل به خوراکی منتقل نمی شود بلکه از زیر نیز انتقال گرما صورت می پذیرد این قابلیت موجب می شود تا اینکه خوراکی های پخته شده با این سولاردام ا طعم خوراک های پخته شده با فرهای سنتی را داشته باشد (آزمایش‌شده توسط LGA آلمان). این وسیله بهترین انتخاب برای طبخ غذاهایی است که نیاز به گریل از زیر دارند.

سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی دارای سیستم فر واقعی است که برای پخت و پزهای روزمره با مایکروویو عالی است. شما می‌توانید بدون گرمادهی اولیه و هدردادن زمان و انرژی، غذایی به خوشمزگی غذاهای پخته‌شده در اجاق‌های قدیمی را تهیه کنید.

محفظه مدور

در محفظه مدور منحصربه‌فرد ال‌جی ظروف بزرگتر با بزرگترین قطر جای می‌گیرند. این قابلیت همچنین انرژی را (تا حدود 25 درصد) بر روی غذا متمرکز می‌کند و امواج را به صورت یکنواخت توزیع می‌نماید. افزون بر این، فقدان گوشه‌های تیز، فرایند تمیز کردن دستگاه را راحت تر می‌کند.

طبخ سالم

راز حفظ سلامتی در تغذیه مناسب نهفته است. سولاردام پرشیا پلاس دارای قابلیت طبخ سالم است. با استفاده از سولاردام پرشیا پلاس مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند از غذاهای سنتی و بومی نظیر کشک بادمجان، قرمه‌سبزی، ته‌چین، قیمه و غیره لذت ببرند. افزون بر این، بدون استفاده از مقدار زیادی روغن می‌توان غذاهایی از نوع فست فود نظیر سیب‌زمینی سرخ کرده، همبرگر و تنها با استفاده از بخار، در خانه کالباس تهیه کنند. همچنین، با سولاردام پرشیا پلاس تهیه میوه‌ها و سبزیجات خشک‌شده مانند شوید خشک به آسانی و از طریق منوی خودکار ممکن است.

کلیه علاقه‌مندان آشپزی می‌توانند با سولاردام پرشیا در منزل غذاهایی طبخ کنند که کیفیتشان با غذاهای بهترین رستوران‌ها برابری می‌کند؛ در حالیکه از سلامت آنها کاملاً مطمئنند.

در مورد شرکت ال‌جی الکترونیکس

شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم خانگی است که 87 هزار پرسنل در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزارمیلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان  ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیکس، لطفاً به وب‌سایت (http://www.lg.com/ir ) و وبلاگ فارسی (http://lgblog.ir/) این شرکت مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس با قابلیت های هوشمند جدید عرضه بازار ایران می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *