بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی برتری بازی های استراتژیک در دنیای بازی های اندرویدی می باشد ، این بازی یکی از پر طرفدار ترین بازی های موجود در گوگل پلی و آیتونز برای کاربران اپل است و تا کنون بیش از 8 میلیون نفر این بازی فوق العاده حرفه ای را در گوگل پلی دانلود نموده و به این بازی رای داده اند.

این بازی در سال 1391 ( 2012) بر اساس پلتفرم ios  که مخصوصی گوشی های آیفون و آی پدها بود ارائه گردید و به علت استقبال گسترده که از آن شد در روز یکشنبه 9 مهرماه سال 91 ( 30 ستامبر 2012 ) نسخه اندرویدی این بازی مهیج و فوق العاده ارائه گردید و در 16 همان سال به در Google play  عرضه بین المللی گردید و سرآغازی بر این بازی بی نظیر گردید که بتوانیم به کمک آن هم بیاموزیم و هم سرگرم شویم این بازی ارمغان شرکت سوپرسل ( supercell  ) که فنلادی است در هلسینکی مستقر است می باشد.

بازی کلش آف کلنز که یک بازی آنلاین چندنفره است که شما در آن انجمن می سازید ، دستجات نظامی تربیت میکنید به دیگران بازیکنان بازی حمله می کنید طلا و اکسیر بدست می آورید و می توانید با استفاده از آن برای خود مواضع دفاعی بسازید و از خود در مقابل حمله دیگر بازیکنان دفاع کنید . همچنین شما می توانید به صورت بازیکن منفرد به تدریج به روستاهای اجنه  که غنی از انواع موارد مورد نیاز شماست حمله کنید .

هیجان انگیز است آیا شما اینطور فکر نمیکنید ؟ بله شما هم کشور گشایی کنید ، لشکر کشی کنید ، غنیمت بگیرد و از آن استفاده کنید و برنده شوید جوایز استثانایی آن را از آن خود کنید.

زبان انگلیسی برای ارتباط در دنیا  با دیگران است و این بازی زبان مشترک تمام دوست داران هیجان و نبرد ، اسطوره شدن در دنیای کنونی هم امکان پذیر است و این بازی راه اسطوره شدن است .

خوب نظر شما در مورد این بازی چی هست ؟ اگر شما هم جزو طرفداران این بازی هستید حتما نظرتون رو در مورد این بازی بگید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازی جدید تیم سازنده ی The Order:1886 به نام De-formers

نظرات در مورد : بازی کلش آف کلنز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *